|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Złaków Borowy
Losowe firmy:
Kolejowa 2, 98-100
Łask, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 436752023
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Skład węgla Z.T.S.H TRANSLOK Sp.j 98-100 Łask od 1991r zajmuje się sprzedażą wysoko kalorycznego węgla kamiennego z Polskich kopalni.
Mokra 5/7, 95-070
Rąbień, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 690000600
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Mamy do zaoferowania : Miał 24Mj/kg Orzech 26 Mj/kg Eko groszek 26Mj/kg Orzacho-Kostka 27MJ/kg Kostka 28MJ/kg - *możliwość workowanego + 60zł/T Pellet Liściasto-iglasty 8mm Brykiet RUF DREWNO(...)
Krasickiego 108, 97-500
Radomsko, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 446822012
- Tel2: 446821600
- Fax: +48 0446821019
Opis firmy: TOMACO jest właściwym partnerem w doborze urządzeń dla potrzeb procesu produkcyjnego, ich dostawy i instalacji, przeszkolenia obsługi i wdrożenia zaplanowanej technologii wytwarzania.
Artykuły:
23-09-2010 10:47
Zdrowa żywność - nie do końca uczciwy biznes

Żyjemy w czasach, gdy tzw. zdrowa żywność stała się bardzo powszechnym towarem. Jest ona nawet swego rodzaju kodem kulturowym - słysząc to hasło bezkrytycznie akceptujemy, że coś jest dla nas dobre.
24-11-2010 15:41
Uważaj na znachorów

Każda ciężko chora osoba marzy o szybkim ozdrowieniu. Tym bardziej, jeśli medycyna nie radzi sobie z jej dolegliwością. Dlatego wszelkiej maści szarlatani robią zawrotne kariery.
29-06-2010 12:06
Stare auto, nowa tapicerka

Posiadanie leciwego auta nie oznacza, że jego wnętrze musi być wytarte, brudne i zużyte. Tapicerstwo samochodowe to rozwinięta branża. Za rozsądne pieniądze wymienisz pokrycie wnętrza!
13-10-2010 08:49
Balconing - sport z adrenaliną

Młodzi ludzie szukają adrenaliny, rozrywki z nutką niebezpieczeństwa i przygody! Balconing to nienowy, ale niezwykle... perspektywiczny sport na krawędzi życia i śmierci!
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?

Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.