|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Zimna Woda
Losowe firmy:
esie 66, 59-222
Ulesie, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 695691483
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Smaily.pl - sklep internetowy z odzieżą dziecięcą Ubrania dla najmłodszych W naszym sklepie znajdziesz wszelkiego rodzaju ubrania dla najmłodszych.
Czajcza 2, 51-422
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 501253882
- Tel2: 713527731
- Fax: 71 3527731
Opis firmy: Butik Mamy to świat przyszłej mamy, sklep internetowy w którym przyszłe mamy mogą zakupić bieliznę ciążową, koszule nocne ciążowe i do karmienia, wygodne i bardzo praktyczne topy i(...)
Działdowska 30, 51-427
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 713256319
- Tel2: 713459554
- Fax: 71 330 74 28
Opis firmy: Firma PHU ASC-PRO z siedzibą we Wrocławiu powstała w 2005 roku, obejmując swoim działaniem obszar całej Polski. Oferujemy całą gamę produktu Alfred Kärcher Vertriebs-GmbH.
Artykuły:
11-10-2010 09:44
E-klasa w Poznaniu
W poznańskim Gimnazjum nr 56 im. J. Wybickiego utworzono klasę, w której podstawowym narzędziem edukacji jest komputer. Notebooki w dużym stopniu zastąpią podręczniki i zeszyty.
11-06-2010 15:15
Chopin nie tylko w muzyce!
Fryderyk Chopin to postać bliska sercu każdego Polaka, stąd różne inicjatywy uczczenia jego pamięci i osiągnięć. A, że Polak potrafi...
09-06-2010 15:08
Targi Gift Expo - upominki reklamowe w akcji
Sektor upominków reklamowych się rozwija i coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Dowodem na to są Targi Upominków Reklamowych Gift Expo, które odbędą się w dniach 7-9 września 2010 w Warszawie.
18-10-2010 09:27
Dlaczego Polacy kupują lewe dyplomy?
Pęd do wiedzy i wyższego wykształcenia wprawdzie w Polsce nie słabnie, ale coraz więcej Polaków decyduje się na jednorazową opłatę za "lewy" papier ukończenia uczelni wyższej. Dlaczego je kupują?
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.