|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Tarczek
Losowe firmy:
Kolejowa 64, 26-065
Piekoszów, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 691930224
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferujemy wszelkiego rodzaju usługi w zakresie prac ziemnych. Usługi brukarskie - układanie kostki brukowej - układanie kostki granitowej - parkingi, chodniki, podwórka, - realizacje projektów -(...)
Chęcińska 256, 26-026
Morawica, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 728338640
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma M.BRUK zajmuje się brukarstwem. Nasza oferta obejmuje układanie kostki brukowej oraz układanie kostki granitowej. Wykonujemy m.in.: podjazdy, chodniki, tarasy, parkingi.
Bolesława Prusa 2a, 26-220
Stąporków, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 692881792
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: rzedmiotem naszej działalności są wszelkiego rodzaju roboty ziemne wykonywane minikoparką. Wykonujemy między innymi: wykopy pod szamba, wykopy pod fundamenty i ogrodzenia, sieci wodociągowe,(...)
Artykuły:
05-07-2010 08:49
Kobiety i showbusiness - i kto tu rządzi?
Podobno światem od zawsze rządzili mężczyźni, przynajmniej tak do tej pory wszyscy myśleli. Jednak teraz wszystko się zmienia - kobiety systematycznie przejmują władze m.in. w mediach!
11-06-2010 15:15
Chopin nie tylko w muzyce!
Fryderyk Chopin to postać bliska sercu każdego Polaka, stąd różne inicjatywy uczczenia jego pamięci i osiągnięć. A, że Polak potrafi...
27-08-2010 13:46
FarmVille robi furorę w sieci!
Czy sadzenie ziemniaków i kupno różowego traktora może być fascynujące? Owszem – 20 milionów osób gra dziś w FarmVille – prostą, darmową grę, która uwodzi z każdym swoim ruchem!
29-09-2010 08:57
W poszukiwaniu dzikich, nieodkrytych miejsc! Co nas ciągnie w głuszę?
Lasy, których nie dotknęła ludzka stopa, busz i dzicz, które nas fascynują – dlaczego Polacy coraz chętniej wybierają wyprawy w nieznane?
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.