|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Szydłowice
Losowe firmy:
Aleja Wojska Polskiego 8/1a, 49-340
Lewin Brzeski, województwo opolskie
- Kontakt:
- Tel. 774170173
- Tel2: 882205634
- Fax: 774170173
Opis firmy: Nasza firma specjalizuje się w zakresie kompleksowej obsługi BHP i PPOŻ., w prowadzeniu szkoleń wstępnych i okresowych oraz realizuje zagadnienia związane z wykonywaniem zadań służby bhp.
Gołuszowice 16, 48-100
Gołuszowice, województwo opolskie
- Kontakt:
- Tel. 602725580
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferujemy pełną obsługę BHP firm. Prowadzimy nadzór w zakresie realizacji obowiązujących przepisów oraz szkolenia BHP dla pracowników wszystkich szczebli.
Zdzieszowicka 5, 47-330
Zdzieszowice, województwo opolskie
- Kontakt:
- Tel. 774846704
- Tel2: 694989013
- Fax: 77 4846704
Opis firmy: W szczególności polecamy nasze usługi obejmujące takie dziedziny jak: • Doradztwo i nadzór w wykonywaniu zadań służby bhp • Szkolenia wstępne i okresowe z zakresu bhp • Opracowywanie(...)
Artykuły:
02-09-2010 08:53
Coraz więcej bakterii odpornych na antybiotyki
Antybiotyki wydawały się cudownym środkiem do walki z bakteriami. Okazało się, że ich zbyt częste stosowanie może przynieść odwrotny efekt - stworzenie jeszcze groźniejszych drobnoustrojów.
28-06-2010 12:38
"Hanoi-Warszawa" - nominacja do europejskiego Oscara!
Polski film ma szansę zaistnieć na arenie międzynarodowej. "Hanoi-Warszawa" reżyserii Katarzyny Klimkiewicz najpierw został nagrodzony w Gdyni, teraz dostał kolejne wyróżnienie.
22-11-2010 10:31
Rutyna wzmacnia odporność
Układ odpornościowy stoi na straży zdrowia każdego człowieka. Gdy jest osłabiony, nasze zdrowie zaczyna szwankować. Dlatego powinniśmy go wzmacniać - szczególnie jesienią i zimą.
21-05-2010 12:08
Bunt samochodów
Współczesne samochody są nafaszerowane elektroniką. Minęły czasy złotych rączek. Teraz precyzyjna aparatura wymaga precyzyjnych narzędzi. Rosną koszty. A to wszystko w imię bezpieczeństwa.
07-12-2010 12:23
Celebryta w reklamie
Specjalistom od marketingu często wydaje się, że wystarczy umieścić w reklamie znaną osobistość medialną, a sukces jest gwarantowany. Jednak nie zawsze tak jest.