Sektor upominków reklamowych się rozwija i coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Dowodem na to są Targi Upominków Reklamowych Gift Expo, które odbędą się w dniach 7-9 września 2010 w Warszawie.
Patronem branżowym targów jest portal Mediarun, natomiast patronem medialnym portal Marketingowiec.pl. Organizatorzy podjęli też współpracę z prasą oraz popularnym serwisem społecznościowym Goldenline. W czasie targów zostaną przedstawione najbardziej efektywne upominki reklamowe dostępne obecnie na rynku.
Targi pełnią też funkcję szkolenia dla właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad wyborem odpowiednich upominków reklamowych. Wbrew pozorom nie jest to wcale łatwa decyzja, szczególnie biorąc po uwagę fakt, jak wiele od nich zależy.
Odpowiednio dobrany gadżet potrafi zachęcić klientów do skorzystania z usług naszej firmy lub zakupu jej produktów. W czasie licznych wykładów i prelekcji, które odbędą się na targach ich uczestnicy dowiedzą się, jakie gadżety reklamowe są najbardziej skuteczne w konkretnych branżach i czym powinni kierować się szefowie przy ich wyborze.
Już dawno stało się bowiem jasne, że wybór upominków, które będziemy wręczać swoim klientom, nie może być przypadkowy. W dzisiejszych czasach dysponujemy specjalnymi technikami, które znacznie ułatwią nam ten wybór.