Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" to obowiązkowa pozycja dla każdego, kto zajmuje się pozycjonowaniem.
Wydawnictwo Helion wypuściło na rynek podręcznik dla fachowców zajmujących się reklamą w internecie. Książka szeroko obejmuje tematykę, wyjaśniając jak funkcjonują poszczególne mechanizmy pozycjonowania (umieszczenie w katalogach, łącza sponsorowane, płatna indeksacja) oraz instruując, w jaki sposób można skomponować dobry, reklamowy tekst, który odniesie sukces w internecie.
Podstawowym założeniem wykładanej tu metody jest to, że najlepszym medium reklamy są wyszukiwarki. Jest także położony nacisk na to, iż nie każdy ruch jest wartościowy - liczą się tylko te wejścia, które kończą się aktywnością klienta w obrębie naszej strony. Tak więc umieszczenie witryny na szczycie wyników wyszukiwania to tylko jeden z elementów skutecznej strategii. Autorzy książki, Kevin Lee oraz Catherine Seda, starają się czytelnikowi wyjaśnić wszystkie tajniki tak przystępnie jak to tylko możliwe.