Internet wkracza w niemal wszystkie dziedziny naszego życia. Nic dziwnego, że branża deweloperska również korzysta z dobrodziejstw globalnej sieci i wykorzystuje internet do zwiększania zysków.
Niemal każda firma zajmująca się sprzedażą nieruchomości ma obecnie swoją stronę internetową. To najprostszy i najszybszy sposób na dotarcie do klienta i przedstawienie mu swojej oferty. Niestety treść tego rodzaju stron często budzi zastrzeżenia.
Nie wszyscy deweloperzy dbają o to, by ich witryny były na bieżąco aktualizowane. Dlatego może się zdarzyć, że poświęcimy sporo czasu na analizowanie ciekawej oferty nieruchomości, która już dawno znalazła swojego nabywcę. Nie każdy deweloper zwraca uwagę również na formę swojej strony.
Niektórzy idą po najmniejszej linii oporu decydując się na darmowe rozwiązania i proste szablony. Trudno oczekiwać, że strona w takiej formie zainteresuje kogokolwiek. W tak poważnej branży, jaką jest handel nieruchomościami tego rodzaju strona to poważne faux pas. Stąd wielu deweloperów decyduje się na zatrudnienie osób tworzących profesjonalne witryny. Ich strony przyciągają uwagę ciekawymi efektami wizualnymi i elementami graficznymi.
Przedsiębiorczy deweloperzy wychodzą z założenia, że strona internetowa jest przedłużeniem ich biura i tak jak ono stanowi wizytówkę firmy.