Irytują Cię reklamy wiecznie młodych, wychudzonych kobiet promujących proszek do prania? Właśnie powstało oprogramowanie, które pogrubia lub wyszczupla postacie z reklam. Dla różnych kultur i gustów!
Niemieccy programiści myśląc o wielokulturowości na świecie oraz różnych potrzebach i gustach reklamobiorców stworzyli przełomowe oprogramowanie, które pozwoli na automatyczne pogrubianie postaci z reklam lub ich wyszczuplanie.
Program ma ułatwić wprowadzanie reklam danych produktów na rynkach, które mówią zdecydowane „nie” masowej modzie na wychudzone, zawsze zgrabne, idealnie płaskie na brzuchach uczestniczki reklamowych filmów. Dzięki niemu przedstawiciele innych kultur, religii i obyczajowości będą mogli oglądać reklamy, które trafią do nich lepiej, bo i będą dopasowane do tradycji, w jakiej dane osoby się wychowały.
Przykładowo: w jednym państwie reklama kosmetyków trafia do odbiorcy, gdy prezentuje ją szczupła osoba, w drugim, gdy nieco bardziej zaokrąglona. Do kebabu w kraju A zachęci szczupły mężczyzna, ale w kraju B dobrze zbudowany, w którym kanonem męskiego piękna jest pokaźny brzuch. Oprogramowanie wyszczuplająco-pogrubiające oszczędzi też producentom i dystrybutorom dodatkowych kosztów tworzenia nowej produkcji reklamowej – wystarczy „pogrubić” gotową już reklamę i kłopot z głowy!
Sukces węszą już w nowym pomyśle producenci filmów wielkoekranowych – gdyby tak oprogramowania użyć w filmie, aktorzy nie musieliby już na siłę chudnąć lub tyć do granej przez siebie roli.