|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Niegłowice
Losowe firmy:
Sportowa 12/17, 35-111
Rzeszów, województwo podkarpackie
- Kontakt:
- Tel. 602592632
- Tel2: 178631392
- Fax:
Opis firmy: Firma "Patex" świadczy profesjonalne usługi dźwigowe już od 1989r. Naszą specjalizacją jest montaż wysokościowy i wszystko, co się z nim wiąże.
Floriańska 110, 38-200
Jasło, województwo podkarpackie
- Kontakt:
- Tel. 530530050
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Trans-Allen to kontynuacja działalności firmy rodzinnej prowadzonej od 1979 roku. Na samym początku działalności nasza firma zajmowała się usługami z zakresu instalacji oświetlenia ulicznego,(...)
Korczaka, 39-300
Mielec, województwo podkarpackie
- Kontakt:
- Tel. 602261041
- Tel2: 177889463
- Fax: 17 7889463
Opis firmy: Macander - Dźwigi-Mielec to firma która zajmuje sie wykonywaniem usług dźwigami samochodowymi o udźwigu od 30 ton do 200 ton oraz wysokością podnoszenia do 85 m.
Artykuły:
08-10-2010 08:41
Nowatorskie VideoCV teraz też w Polsce
Póki co na razie tylko w Warszawie, w jednym z urzędów pracy na Pradze. Specjaliści od HR zapowiadają jednak, że ta metoda szybko wyprze rozwiązania papierowe.
14-10-2010 12:10
Będą reklamy z komputerowo wyszczuplanymi postaciami?
Irytują Cię reklamy wiecznie młodych, wychudzonych kobiet promujących proszek do prania? Właśnie powstało oprogramowanie, które pogrubia lub wyszczupla postacie z reklam. Dla różnych kultur i gustów!
01-06-2010 09:20
Koniec kredytów na 100 procent!
Oferty kredytowe na zakup nieruchomości póki co są jeszcze korzystne. Musimy się jednak przygotować, że już niedługo, nawet z kredytem, nie będzie nas stać na własne M.
05-11-2010 15:33
Emerytura obywatelska - nowy pomysł ministerialny
Polski system emerytalny obecnie pozostawia wiele do życzenia. Mimo że jest niewydolny, Minister Pracy Jolanta Fedak chce go dodatkowo obciążyć. Tworzy projekt emerytur obywatelskich.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.