|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Karsin
Losowe firmy:
Jana Bauera 1, 76-200
Słupsk, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 500779797
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów GS 012 Zapraszamy na badania"rejestracyjne" pojazdów samochodowych: Wykonujemy pełny zakres badań: • OKRESOWE (roczne) - pojazdów osobowych, dostawczych,(...)
Kamienna Grobla 28/29, 80-747
Gdańsk, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 794084206
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma Batycki-Cars.pl zajmuje sie tapicerstwem samochodowym, jachtowym i samolotowym w szerokim zakresie, od stylizacji, odnawiania zniszczonej tapicerki lub elementow pojedynczych, po wnetrza jachtow(...)
Młynarska 4, 82-500
Kwidzyn, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 552797363
- Tel2: 605036218
- Fax: +48 552790333
Opis firmy: Jesteśmy serwisem samochodowym,który profesjonalnie kompleksowo zajmuje się obsługą, naprawą i wymianą częsci i podzespołów w samochodach osbowych,dostawczych i ciężarowych.
Artykuły:
23-07-2010 13:01
Zmiany w Otwartych Funduszach Emerytalnych
Powraca temat emerytur. Tym razem w kwestii Otwartych Funduszy Emerytalnych. Ministerstwo Pracy przedstawiło projekt nowelizacji ustawy o emeryturach kapitałowych.
20-08-2010 15:28
Plakaty, ulotki i inne szpetne reklamy w Polsce
Postęp cywilizacyjny, a zwłaszcza handlowy ma swoje minusy. Codziennie ocieramy się o szpecące ulice reklamy, paskudne billboardy na rynkach i plakaty, które wiszą dosłownie wszędzie.
24-09-2010 11:35
Poznań znów górą – miasto biznesu otworzyło pierwszy stadion na Euro 2012
Tłumy gości, Sting i świetna zabawa! Tak wyglądało otwarcie pierwszego stadionu na Euro 2012. Znany z gospodarności Poznań wyprzedził resztę kraju o wiele, wiele miesięcy!
24-09-2010 11:14
Markowe produkty czy tania chińszczyzna?
Polacy coraz chętniej wybierają odzież markową, jest jednak i spora liczba tych, których nic do niej nie przekona. Jak się ubieramy, w co i z jakich powodów?
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.