|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Dobrzeń
Losowe firmy:

Semaforowa 89/u2, 52-115
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 889966521
- Tel2: 717503757
- Fax:
Opis firmy: Tylko 20% firm jest zadowolonych ze swojego Biura Rachunkowego, znajdź się wśród nich ! Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego biura. Świadczymy najwyższą jakość usług.
Kleczkowska 50 lok. 211, 50-227
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 693118500
- Tel2:
- Fax: +48717182836
Opis firmy: Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Jesteśmy też otwarci na współpracę z dużymi podmiotami, takimi jak spółki handlowe.
Kaczawska 7a/6, 59-500
Złotoryja, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 501639280
- Tel2:
- Fax: 076 87 82 202
Opis firmy: Firma Positive to niestandardowe biuro rachunkowe, które chciałoby zaprosić Państwa do współpracy. Jesteśmy firmą posiadającą w swoich szeregach wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę(...)
Artykuły:
21-05-2010 12:45
Polacy - jesteśmy coraz grubsi!

Nasze społeczeństwo z roku na rok tyje coraz bardziej! Obecnie mamy już problem nadwagi. Za jakiś czas przeważać będzie otyłość, czyli poważna choroba. To nie są dla Polski najlepsze prognozy.
03-12-2010 15:43
Coraz więcej sklepów stacjonarnych przestawia się na internet

Małe polskie firmy i sklepy, które dotąd radziły sobie z handlem stacjonarnym coraz częściej decydują się na przeniesienie swojej działalności do internetu.
15-06-2010 16:14
Dieta przeciwsłoneczna przygotuje Cię na słońce

Lato to nie tylko piękna, zdrowa opalenizna, ale też bąble i oparzenia. Sprawdź, co jeść, by przygotować organizm na bliski kontakt ze słońcem.
28-09-2010 11:41
Bierni palacze narażeni na depresję

Dym tytoniowy zawiera w sobie blisko 4000 toksycznych substancji chemicznych, w tym 40 rakotwórczych. Te z łatwością dostają się do organizmu człowieka powodując wiele zmian patologicznych.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy

Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.