|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Czyżemin
Losowe firmy:
Kościuszki 6, 97-500
Radomsko, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 509375765
- Tel2:
- Fax: 42 203 20 58
Opis firmy: Biuro Tłumaczeń InterPrestige & InterTłumaczenia świadczy profesjonalne, wysoko wyspecjalizowane usługi tłumaczeniowe w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych, zwykłych i przysięgłych oraz(...)
Nastrojowa 32 lok. 28, 91-496
Łódź, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 422342996
- Tel2:
- Fax: + 48 42 234 29 96
Opis firmy: Specjalizujemy się w profesjonalnych tłumaczeniach pisemnych. Tłumaczymy teksty zwykłe, specjalistyczne, techniczne i przysięgłe. Wykonujemy także weryfikację językową i merytoryczną tłumaczeń.
Gimnastyczna 126, 94-128
Łódź, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 662449984
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Biuro tłumaczeń Translateria w Łodzi to zespół doświadczonych tłumaczy języka angielskiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego, rosyjskiego i innych języków.
Artykuły:
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.
30-08-2010 11:42
Nowe ubrania na jesień – top moda!
Zbliżająca się jesień już szykuje dla nas małe rewolucje w modzie. Minimalizm Zary, pasiaste propozycje H&M i CropptTown oraz norweskie nutki na nadchodzącą zimę!
06-10-2010 09:14
Planujesz zakupy w czwartek? Postoisz w kolejce
Na czwartek związki zawodowe „Solidarność” działające w dużych sieciach handlowych zapowiadają strajk włoski! Wolniejsze zakupy, opóźnienia i kolejki w imię praw pracowników i w obronie miejsc pracy.
12-07-2010 13:06
Ekonomia coraz bardziej popularna
Niektóre uczelnie w Polsce ogłosiły już listę przyjętych osób na studia wyższe. Gołym okiem widać, że zmieniają się preferencje kandydatów.
03-12-2010 11:34
Design w promocji miast
Miasta coraz poważniej zajmują się zagadnieniem promocji. W końcu dobry wizerunek to magnes dla biznesu i ludzi. Najlepiej buduje się go w sposób pośredni.