Centralne Smarowanie - NASZA FIRMA P&K
Strużańska 252/4, 05-126
Stanisławów Pierwszy, województwo mazowieckie
Akceptujemy następujące formy płatności:
gotówka, przelew
Profile działalności gospodarczej:
sprzedaż detaliczna, export, sprzedaż hurtowa, import, zakup, działalność handlowa, działalność usługowa
Opis:
Od 2005 świadczymy szeroki wachlarz usług związanych z układami centralnego smarowania. Wykonujemy montaże na maszynach budowlanych, rolniczych, pojazdach użytkowych i wszystkich pojazdach(...)
Produkty oferowane przez firmę
- 4. Środki smarne NILS
- 4. Automatyczne układy gaszenia
- 3. Części
Usługi oferowane przez firmę
- » 2. Serwis układów centralnego smarowania
- » 1. Instalacje układów centralnego smarowania
Kategorie:
- » Części samochodowe
- » Oleje techniczne i smary
- » Pługi, koparki, ciągniki
- » Serwis i części do maszyn budowlanych
- Najlepsze lekarstwo na plagę pożarów opanowującą rynek autobusów miejskich i maszyn budowlanyc
- Przedstawiamy Państwu ofertę szwedzkiej firmy Fogmaker. W ofercie tej znajdują się automatyczne układy do gaszenia. Układy montowane głównie w komorze silnika zabezpieczają główną przyczynę występowania pożarów.
Opis działania systemu i elementy składowe systemu Fogmaker opisujemy poniżej.
1. Gaśnica
2. Butla detekcyjna
3. Dysze natryskowe
4. Przewód detekcyjny
5. Przycisk testowy i lampka alarmowa
6. Czujnik dymu (opcja)
7. Jednostka alarmowa
Przewód detekcyjny (4) wypełniony specjalną cieczą o połączony jest z jednej strony
z butlą detekcyjną (2), która utrzymuje w nim ciśnienie 25 bar a z drugiej z zaworem gaśnicy (1).
W gaśnicy o standardowej pojemności 6,5 litra znajduje się woda z dodatkami zabezpieczającymi przez zamarzaniem do temperatury - 35˚C oraz dodatkami pianotwórczymi pod ciśnieniem azotu 100 bar. Zawór gaśnicy jest zamknięty
i utrzymywany w stanie gotowości poprzez ciśnienie 25 bar panujące w obwodzie detekcyjnym (2,4).
W momencie wybuchu pożaru, gdy temperatura osiągnie temperaturę ok. 160˚C (temperatura palenia przewodu) następuje jego przepalenie, ciśnienie w obwodzie detekcyjnym gwałtownie spada. Spadek ciśnienia poniżej 5 bar odblokowuje zawór na gaśnicy główny i woda przedostaje się do dysz natryskowych powodując ugaszenie pożaru. Opcjonalnie system może być wyposażony dodatkowo w czujnik dymu umieszczony w przestrzeni pasażerskiej autobusu.
Aby system zadziałał, nie potrzeba zasilania prądem, gdyż detekcja następuje na zasadzie hydropneumatycznej, czyli na spadku ciśnienia w przewodzie detekcyjnym.
Butla detekcyjna wyposażona jest standardowo w czujnik ciśnienia, który gdy cieśninie w butli spadnie poniżej 5 bar, czyli w momencie powstania pożaru
i przepalenia się przewodu, wysyła sygnał „uwaga pożar” na display komputera pokładowego lub do lampki/syreny alarmowej. Kierowca / operator po otrzymaniu takiego sygnału powinien postępować zgodnie z procedurami określonymi przez właściciela pojazdu, np. wyprowadzić pasażerów z autobusu, wyjechać sprzętem poza teren zagrożenia (tartak, skład węgla itp). Katalogi dostępne w dziale oferta/ pliki i załączniki.
Opinie
Niestety dotychczas żadna osoba korzystająca z usług portalu Firmy.net nie dodała swojej opinii. Namawiamy do wystawienia oceny.
Mapa google
Losowe firmy:
Małołęcka 42c, 05-126
Nieporęt, województwo mazowieckie
Opis firmy: Firma istnieje od 2006 roku zajmujemy się sprzedażą nowego sprzętu potrzebnego do pielęgnacji ogrodu, a także do wycinki drzew.
Oryszew Osada 23, 96-317
Guzów, województwo mazowieckie
Opis firmy: Specjalnością firmy HYDRO-SYSTEM jest hydraulika siłowa oraz samochodowa. Zajmujemy się naprawą pomp i silników hydraulicznych m.in.
Paderewskiego 153c, 04-438
Warszawa, województwo mazowieckie
Opis firmy: W naszej ofercie znajduje się serwis maszyn budowlanych i elektronarzędzi. Naszą specjalizacją są wibratory do betonu.
« Wstecz