Źródło danych: kancelarie adwokackie

Kancelaria Adwokacka Marzena Wojnarska-Bil

Al. Wojska Polskiego 9/1, 70-470
Szczecin, województwo zachodniopomorskie
Tel. 501138382 Fax: 91 444 07 95

Akceptujemy następujące formy płatności:

gotówka, przelew

Profile działalności gospodarczej:

działalność usługowa

Otwarte w godzinach:

  • Poniedziałek - Piątek: Pn,Wt,Czw,Pt: 9-16, Śr: 9-17,

Opis:

Prowadzę Indywidualną Kancelarię Adwokacką w Szczecinie i świadczę usługi prawnicze z szeregu dziedzin prawa: karnego, cywilnego, rodzinnego i opiekuńczego, spadkowego dla klientów indywidualnych.

Kategorie:

  • » Doradztwo personalne
  • » Doradztwo prawne
  • » Kancelarie adwokackie, adwokaci
  • » Odszkodowania
  • » Windykacja długów
  • „Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?” – Sylwestrowe porady UOKiK
  • „Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?” – ta praktyka z „Misia” jest niezgodna z prawem. Sylwestrowe problemy przyprawiają o zawrót głowy. Czy szatnia odpowiada za nasze płaszcze? Czy można reklamować nieudaną imprezę sylwestrową? Jak bezpiecznie korzystać z solarium?

    Bilet na imprezę, sukienka, fryzura, makijaż, fajerwerki – sylwestrowe przygotowania czas zacząć. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina o prawach tych, którzy hucznie powitają Nowy Rok.

    Bilet na imprezę oznacza zawarcie umowy. Na jej podstawie przedsiębiorca zobowiązuje się zorganizować imprezę, a konsument zapłacić za bilet. Spisanie najważniejszych punktów organizowanego wieczoru (ilość ciepłych dań, napojów, rodzaj muzyki) lub nawet ustalenia mailowe ułatwią dochodzenie roszczeń w przypadku konfliktu z przedsiębiorcą.

    Zamiast obiecanego zespołu – muzyka z płyt? Reklamuj. Jeżeli organizator nie zapewnił wszystkich atrakcji, powinniśmy złożyć reklamację, domagając się obniżenia ceny za bilet.

    Rezygnacja jest kosztowna. Nagłą zmiana planów może wiązać się ze stracą wpłaconych pieniędzy. W każdym przypadku kwota naliczana konsumentowi powinna być adekwatna do poniesionych przez organizatora wydatków. Warto pamiętać, że jeśli do zmiany istotnych warunków umowy – miejsca, ceny, programu itp. - doszło z winy organizatora, to powinniśmy mieć możliwość rezygnacji bez ponoszenia kosztów.

    Sylwester na stoku? Za niewykorzystany karnet z powodu m.in. pogorszenia warunków atmosferycznych, awarii wyciągu, należy się zwrot pieniędzy proporcjonalnie do niewykorzystanych zjazdów.

    „Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?” Zaginięcie rzeczy pozostawionych w szatni, mimo umieszczonej informacji „za zaginięcie lub zniszczenie garderoby szatnia nie ponosi odpowiedzialności” – to przykład niezgodnej z prawem praktyki. Przedsiębiorca odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni, nie tylko wtedy, gdy jest płatna.

    Nieudana fryzura? Makijaż? Reklamuj. Nieprawidłowości zgłaszamy jak najszybciej, wyznaczając termin na poprawki. Konsumentom przysługuje prawo do naprawy usługi, żądania zwrotu zapłaconej kwoty, obniżenia ceny albo przyznanie rabatu. Odstąpienie od umowy jest możliwe, jeśli wada jest istotna (np. trwała spaliła włosy, zamiast koloru blond wyszedł inny, zabieg kosmetyczny spowodował chorobę itp.). Możemy domagać się odszkodowania, jeżeli w związku z wadliwym wykonaniem usługi narażeni zostaliśmy na dodatkowe koszty, np. skorzystanie z usług innego przedsiębiorcy. Konieczne są rachunki, aby udowodnić poniesioną szkodę i wystąpić o odszkodowanie.

    Kupując materiały pirotechniczne sprawdźmy, czy na opakowaniu znajdują się: nazwa producenta, ostrzeżenia (np. o zachowaniu bezpiecznej odległości podczas odpalania czy nadzorze dorosłych) oraz instrukcja obsługi w języku polskim. Pamiętajmy, że wyroby pirotechniczne mogą kupować wyłącznie osoby pełnoletnie. Zanim kupimy fajerwerki sprawdźmy, czy opakowanie nie posiada żadnych wad (pęknięcia, przerwania, wybrzuszenia) oraz nie wysypuje się mieszanina pirotechniczna. Zobaczmy, czy elementy są dobrze połączone, nie przesuwają się, a części układu służącego do podpalenia nie wypadają.

    W razie problemów ze sporządzeniem reklamacji, dochodzeniem praw konsumenci mogą liczyć na pomoc Inspekcji Handlowej, miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów czy organizacji pozarządowych - Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Bezpłatne porady udzielane są również pod numerem telefonu 800 007 707.

    Źródło: http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10773

Opinie

Do chwili obecnej aż 27 klientów zdecydowało się wyrazić opinię o firmie Kancelaria Adwokacka Marzena Wojnarska-Bil. Zdaniem większości zasługuje ona miano: świetna. Usatysfakcjonowanych osób było więcej - 3 użytkowników portalu Firmy.net przyznało 5 gwiazdek, a 1 cztery gwiazdki na sześć. Z kolei klient . wystawił niższą ocenę. Wynika z tego, że przeważająca liczba klientów rekomenduje Kancelaria Adwokacka Marzena Wojnarska-Bil. Rozpatrzone przez nas opinie pochodzą z okresu od 2012-09-14 do 2021-02-27.

Mapa google

mapa

Losowe firmy:

Wyszyńskiego 14, 70-201
Szczecin, województwo zachodniopomorskie
Opis firmy: Kancelaria oferuję kompleksową obsługę prawną wspólnot mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, spółek handlowych, jednostek samorządu terytorialnego, fundacji, stowarzyszeń, jak(...)
Tczewska 5, 70-850
Szczecin, województwo zachodniopomorskie
Opis firmy: Kancelaria prawna z ponad 10 - letnim doświadczeniem w windykacji podejmie na b. korzystnych warunkach współpracę w zakresie windykacji i obsługi prawnej.
Świętego Ducha 5A/12, 70-205
Szczecin, województwo zachodniopomorskie
Opis firmy: Na jakość usług świadczonych przez SMK – prawnicy, składa się praca trzech indywidualnych Kancelalrii adwokatów i radcy prawnego specjalizujących się w różnych gałęziach prawa, tj.